Re: słuchawki bezprzew. z mikrofonem?

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 17:59:00 MET

Marx <marx@sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup> wrote:

> Gdybys przejrzal archiwum w google to juz dawno znalazlbys odpowiedz -
> sam pytalem o to jakis tydzien temu

            Gdybys pisal zgodnie z zasadami i czytal na co odpowiadsz, to nei
napisalbys powyzszego.

1. Uzywaj wrotek - nie wymyslono ich bez powodu.
2. Dlaczego podpiales to do mojego postu, przeciez nie ja zadawalem
   pytanie, lecz pisalem jak wyglada sytuacja na rynku. Ale z punktu
   pierwszego moze wynikac, ze sam nie byles pewny komu odpowiadasz.
3. Jak juz piszesz o danym poscie/topicu to podawaj jego msg-id.
   Ja akurat mam mirror lokalny grupy, wiec znalazlem watek z:
   w kilka sekund, ale nie kazdemu chce sie kopac przez google groups.
4. Czytales wogole to co napisalem wczesniej?
   Przeciez pisalem ze nie ma praktycznie na rynku [albo bardzo trudno je
   kupic/wyszukac] sluchawek stereo BT z mikrofonem. W watku, ktory
   przywolales pojawila sie propozycja:
   a) http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=11510
   co jest calkowitym nieporozumieniem, bo to sa sluchawki przewodowe.
   Kaja tam ma, ze jak sie mowi o chlebie, to Ona o chlebie.
   b) Michal Kawecki wspomnial o Logitech Mobile [bez linka]. Wrzucenie
   tego do wyszukiwarki daje np:
   http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00069IQG0/104-7592221-2856762?v=glance
   co tylko potwierdza, to co wczesniej napisalem - to jest headset na
   jedno ucho.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl