Re: Niemoznosc zainstalowania drukarki (w akcie desperacji)

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 19:19:32 MET

Dnia Thu, 23 Feb 2006 18:31:23 +0100, *KW* <kw@neostrada.pl>
napisał(a):

>Jeśli jeszcze nie wyłączyłeś FireWalla na XP
>to przynajmniej otwórz na stałe port 515.

Mam podobna historie, i prosilbym o pomoc. Mam w domu blaszaka
i laptopa, drukarka przyczepiona do blaszaka. Gdy wylacze "Zapore
połączenia internetowego" w XP, z laptopa moge drukowac na tej
drukarce, gdy jest aktywna, d* blada.

Dopisalem do listy uslug w tej zaporze drukarke z portem 515 - jak
wyzej pisales, i nic nie pomaga. :-(

Wiecej mozliwosci konfigurowania tej zapory w XP nie widze - gdy chce
drukowac z laptoka, musze wylaczac zapore...

--
Adek