Re: przegrzany CPU?

Autor: Quish <quish_at_interia.pl>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 18:16:48 MET

nemo napisał(a):
> Witam
> ostanio w kompie mojej lubej spalil sie zasilacz uszkadzajac dysk. wszystko
> inne wydawalo sie ze przetrwalo, jednak tylko sie wydawalo. OS zainstalowal
> sie bez problemu (na innym dysku i z innym zasilaczem) chodzil przez 5 minut
> i komp sie wylaczyl. Wlaczylem pochodzil godzinke i znow ten sam bajer
> (jakby kto odlaczyl wtyczke) po ponownym uruchomieniu wytrzymal tylko 15
> sekund. POtem jak wlczylem to przez 2 dni chodzil dziennie po 4-5 godzin i
> nic sie nie dzialo, ale wczoraj znow cos mu odwalilo i sie wylaczyl. i tak
> [...]
Miałem dokładnie tak samo-po padzie zasilacza zdechły mi wszystkie
dyski.Po wymianie zasilacza komp się regularnie wyłączał (im dłużej
chodził tym gęściej),pomagało tylko wyciąganie wtyczki z kontaktu(im
dłużej odłączony,tym dłużej gonił).Po wymianie wszystkich (!!!!)
podzespołów okazało się że walnięty był - nowy zasilacz.....
Pozdr