Niemoznosc zainstalowania drukarki (w akcie desperacji)

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 17:07:24 MET

Witam
Mam w biurze 2 drukarki HP 1320 i HP 2550L obie podlaczone do komputerow z
Win98 odpowiednio przez USB i LPT. Problem polega na tym ze na komputerach
polaczonych w sieci (Win XP / 2000) nie moge zainstalowac tych drukarek jako
sieciowych. Pod systemami Win98 (innymi niz te do ktorych sa podpiete
drukarki) instalacja ich jako drukarek sieciowych nie nastecza problemow i
drukarki ladnie drukuja.
Natomiast systemy XP/2000 nie moga dokonczyc instalacji. Po wyborze
lokalizacji sterownika kreator "Dodaj drukarke" zawiesza sie i nie konczy
instalacji. Tak samo na zadnym komputerze (rowniez z Win98, na ktorych
"Dodaj drukarke" dziala) nie moge zaistalowac pakietu narzedzi HP - wywala
sie blad instalatora, juz na samym poczatku.
Ktos wie czy to problem sprzetu (drukarek) czy oprogramowania, co moze byc
przyczyna?

Sorki jesli to skrajne NTG, ale na grupach pl.comp.os.ms-windows.winnt,
alt.pl.comp.os.windowsxp i pl.comp.sieci oraz na kilku forach nikt nie
udzielil mi zadnej wskazowki. Niestety sprawa jest pilna bo magluja mnie o
to w robocie, a ja nie mam punktu zaczepienia :(

--
Pozdrawiam
Paweł