Re: Podkrecanie FSB

Autor: NOKGAMER <nokgamer_nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 14:04:35 MET

Użytkownik "Bart" <bartek400@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dtjqaf$pd6$1@ns.master.pl...

> O temperature sie nie martwie bo na dysku mam chlodzenie, ale nie wiem czy
> podkrecanie powoduje tez zwiekszenie czestotliwosci dysku czy czegos tam
co
> moglo by go uszkodzic.

Nie zwiększysz "częstotliwości dysku" (taki parametr nie istnieje).
Zwiększając FSB możesz (anie nie musi to się udać) zwiększyć jedynie tranfer
i tyle. Tu zachodzi tylko kwestia, czy kontroler HDD (układ na płycie
głównej) będzie pracował stabilnie i zapewni transfer bez błędów (w 99,9%
powinno być ok i nie są znane jakieś częste problemy z tym). Dlatego, po
podniesienu FSB, zbadaj dla świętego spokoju jedynie transfer dysku, czy nie
robi błędów i tyle. Dysk jest niezależnym urządzeniem i FSB bezpośrednio na
niego nie wpływa. Dysku przez takie operacje nie uszkodzisz.