Podkręcanie płyty Gigabyte GA-K8NS - maly problem

Autor: AnUbIs <cyfrowe_at_o2.pl>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 13:43:40 MET

 Mam Gigabyte GA-K8NS rev 2,2 i bios F17, HTT327 3x HT i dzielnik chyba 113
czy jakos tak.., sempron 1,4 @ 2,29Ghz
Problem jest taki ze co jakis czas przy wlaczaniu BIOS zmienia mi sam
ustawienia RAM z manual na Auto i komp wusi na ekranie ladowania BIOS ;-]
naszczescie dzieje sie to co pare dni a komp i tak ustawony dziala super
stabilnie i na prawde ma niezlego kopa.
Czy da sie to jakos obejsc aby bios nie tracil ustawien dla ramu ? czy
polecicie inny lepszy bios niz F17, czy sa nie oficjalne ?
Gdy ustawilem HTT330 to komputer wstal ale windows pokazywal ze mam 1,4Ghz
chodz powinno byc wiecej...jakas blokada w Biosie ?
Pozdrawiam