Re: ECS K7SEM rev. 3.0 i problem z USB

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 10:03:56 MET

dnia Wed, 22 Feb 2006 14:06:42 -0800 bartosz.sobanski napisal(a):

> Caly port USB nie dziala, bo aparat cyfrowy tez nie jest wykrywany.
> Windows port ladnie wykrywa, ale cokolwiek podepne - nitki.

wywal wszystko co ma zwiazek z usb, niech system jeszcze raz do tego
podejdzie, albo uruchom linuksa live i sprawdz czy na nim usb tez nie
zachowuje sie w porzadku.

> I tu moje pytanie...Czy moi znajomi jak sobie tego Lexmarka wczoraj
> podlaczali mogli zrobic jakies zwarcie i padl port USB, mimo ze
> Win go wykrywa.

osobiscie uwazam, ze raczej ciezko by im
bylo, nie wyobrazam sobie takiego przypadku. chyba ze specjalnie cos
zwarli, albo drukarka byla w jakis sposob uszkodzona.
druga mozliwoscia jest podlaczanie tej drukarki do gniazda wyprowadzanego
z plyty na obudowe, wtedy wydaje mi sie, ze gdyby byly zamienione
miejscami linie Vcc i Gnd, mogloby sie cos stac. ale mi nigdy sie nic
takiego nie zdarzylo, wiec trudno mi gdybac.

kolejna rzecza mogaca robic w brew moze byc marnej jakosci zasilacz.

> Czy jesli podepne na sledziu - bezposrednio pod plyte glówna -
> USB zadziala - czy moze cala plyta glówna jest uwalona?

tego zdania nie rozumiem.

--
pozdrawiam
wik at dokuro.org