Re: Jak to podłączyć ?

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 00:19:55 MET

Użytkownik "Antoś" <rybitwaWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości
news:3582.0000024f.43fce5b3@newsgate.onet.pl...

> dalej z tego nic nie rozumie bo jestem ciemny z budowy komputera :(

ROTFL!

Jeśli dokument który Ci "pokazał" Krzysztof Rynkowski nie wystarcza abyś
wiedział jak podłączyć nagrywarkę,
to lepiej nie otwieraj komputera. Postaw piwo koledze, który to zrobi za
Ciebie. Albo koleżance.

Ale jeśli nadal chcesz to zrobić sam, to ustaw zworki na nagrywarce CD w
pozycji "slave" a w nagrywarce DVD jako "master".
Pozycja na kablu 40-żyłowym obojętna. Zasilania też ciężko pomylić.
I koniecznie przeczytaj kilka książek na temat budowy komputera!

Powodzenia
Feromon