Re: Jak to podłączyć ?

Autor: botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 23:47:51 MET

Użytkownik "Antoś" <rybitwaWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości
news:3582.0000024f.43fce5b3@newsgate.onet.pl...

> dalej z tego nic nie rozumie bo jestem ciemny z budowy komputera :(
> co ja mam podłaczyć do tych zworek jak nie ma żadnych dodatkowych styków ?
> z mojego zasilacza wychodzą 3 wtyki do płyty głównej i 6 wtyków
> zasilających
> dyski twarde, romy, nagrywarki,
> z dysków twardych wychodzą także 2 taśmy,
> mam 2 nagrywarki i jak to mam do cholery podłączyć żeby to zadziałało ?
> podłączyłem przecież zasilanie ( do dwóch nagrywarek )i tasmy wychodzące z
> dysków twardych ( także do dwóch nagrywarek )
> co ja robie źle ?
> [...]

Tu NIE chodzi o żadne kable lecz "ZWORKI". Wyszukaj w tym przykładzie do
TEAC wyraz "ZWORKI" ( takie prostokąty ponumerowane 3,2,1 w kółku nad CD
romem ) następnie odnajdź je na twoich napędach, mogą być w innym miejscu
ale będą wyglądać bardzo podobnie.Następnie poprzestawiaj oba najlepiej na
"Cable Select" będzie prościej.
Pozdrawiam
Botanix