Re: BŁĄD GRAFIKI - co robić ?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 23:16:28 MET

Użytkownik "Jacek" <deminek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dtimuj$83l$1@news.onet.pl...

> Sprobuj zainstalowac sterowniki 61,76
> A nie podkrecales tej karty?

Ale wiesz... ja takmogę cały dzień testować kolejne wersje sterowników. :-(
Karty nie podkręcałem, jest nowiutka, i jak ją producent wypuscił.

Mnie to dziwi, bo tam takich modeli jest pełno (co widać), a tylko kilka tak
się zachowuje. Jeszcze będę pisał do producentów programu i może do nVidii,
ale myślałem, że może to coś częstego i zna ktoś odpowiedź.

A jak nazwać ten błąd, bo nie wiem po jakim zwrocie szukać w internecie?