BŁĄD GRAFIKI - co robić ?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 22:47:17 MET

Kupiłem nową kartę graficzną i w jednym z programów zamiast drzewek/choinek
mam takie coś: http://www.republika.pl/nokgamer/NV6.jpg . Nie wiem jak
nazwać taki błąd, dlatego nie szukałem w zasobach internetu jeszcze (bo
"karta papieru" + "błąd" to raczej się nie uda). A może ktoś już na czym
polega ten problem?

Trochę opisu sytuacji:
Miałem GF4MX440-8X z 64MB i ten program wymagający DirectX 9.0c trochę mi
się ślimaczył, więc postanowiłem zmienić grafikę. Kupiłem GF6 6200 z 128 MB,
bowiem była tania i obsługiwała Dx9.0c - liczyłem na lepszą jakość i nieco
większą szybkość. Niestety, zauważyłem ten błąd w wyświetlaniu grafiki.
Program działa na tych samych ustawieniach, co wcześniej. Zachowałem
następującą procedurę wymiany karty: odinstalowałem monitor, wyłączyłem opr.
w trayu, odinstalowałem sterownik grafiki, wymieniłem kartę, po uruchomieniu
zainstalowałem nowe sterowniki (przez setup, nie kreatora).
Użyłem jednych z ostatnich wersji sterownika ze strony producenta, a
dokładnie 82.12 posiadający niby WHQL. Czyżby nowsze (aktualne) oznaczało
złe? Jeszcze nie szukałem nowego BIOSu, ale będę to sprawdzał (może
sterowniki wymagają?). Jednakże takie zmiany są bardzo ryzykowne, bo może
być gorzej, więc wolę wcześniej spytać.

Proszę miłe i życzliwe osoby o pomoc. Gdybym coś istotnego pominął, to
proszę pisać.