Re: zasilacz - jaka moc ?

Autor: Demski Sebastian <sdemski_at_wp.pl>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 22:36:11 MET

Użytkownik "vs1981" <vs1981[no.spam]@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dti2mn$172i$1@news.mm.pl...

> Zasilacz 350W pobierający 700W ????

trochę niedokładne liczenie. Jeśli porównujemy już do 300W zasilacza to
trzeba założyć, że ten 350W też pracuje na max 300W (a tak naprawdę to z 280
jest max bo 20W to zazwyczaj napięcia ujemne, które nie wiem czy jeszcze w
ogóle się wykorzystuje).
sprecyzujmy trochę bardziej.
300W zasilacz ze sprawnością 80% obciążony do 280W pobiera: 350W
350W zasilacz sprawność 50% obciążony tak samo czyli 280W pobiera: 560W
Różnica 210W. sporo, ale to jak kolega wcześniej zaówarzył najgorszy
przypadek razej mało realny. różnica w rzeczywistości jest z pewnością
mniejsza.

Pozdro. Seba