Re: Stary komp i XP

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 22:29:58 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Yakhub*, która zaskrzeczała:

Pójdzie, ale dołożenie pamięci jest koniecznością - inaczej dysk będzie
mielił bez przerwy, i osoby obeznane będą się męczyły. Mam jednego
podobnego, ma 320 MiB RAMu i tak źle nie jest. Warto wyłączyć wodotryski
(czyli upodobnić do 2k) - wtedy nawet hula. No i pracować na koncie
użytkownika, mniej zajmuje pamięć i procka. :)

> Pójdzie. Będzie się ślimaczył koszmarnie, ale będzie działać.

> Ale Win98, ewentualnie 2k będzie działać z pewnością znacznie lepiej.

> PS. nigdy nie rozumiałem ludzi, którzy na kompie za 300zł instalują OS
> za 600... Ale to nie moja sprawa w końcu...

Jeśli tego kompa kupował w swoim czasie to dał ~3000-4000zł, i mimo że
za tyle nie sprzeda to "uczuciowo" wartość ma większą niż 545zł za
jakiegoś zdziadziałego WinXP.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8