nagrywarka DVD zewnętrzna LG supermulti - GSA-2164D.

Autor: Pawel <katarynka979_at_wp.pl>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 21:51:41 MET

Witam,

Kupiłem sobie nagrywarkę zewnętrzną LG supermulti o numerku GSA-2164D.
Niestety - nie działa ona na moim kompie.
Przy próbie nagrania czegokolwiek płytka rozpędza się, a po 20 sekundach
Nero wyrzuca błąd, po prostu "CD burn process failed". Płytka oczywiście
do wyrzucenia.

Co najgorsze - na komputerze mojego brata nagrywarka działa bez
problemu. Co może być przyczyną? Jakiekolwiek pomysły? Koś miał taki
problem? Coś muszę w komputerze u siebie wymienić, żeby nagrywarka
zaczęła działać? Mój procek to Sempron 2200, pamięci mam 512 MB, płytę
główną ASRock K7S41GX...

Wszelka pomoc mile widziana.

Pozdrawiam,
Paweł

PS. To, że nagrywarka działa u brata, jest największą porażką. Gdyby
była po prostu zepsuta - wywaliłbym ją do śmieci. A tak wściekam się, że
nie działa akurat u mnie.......