Re: Jaki plecak na laptopa?

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 17:11:12 MET

Hej !
Użytkownik "Jax" <adres@serwer.com> napisał w wiadomości
news:1bjy6uma13ux0.77yvcr7elmae$.dlg@40tude.net...
> Zamierzam kupić jakiś plecak na laptopa w cenie 150zł - 200zł. W plewcaku
> muszą oprócz laptopa zmieścić się także jakieś książki itp.
> Laptop to IBM T41 (14,1").
> Jaki plecak w tym zakresie cenowym jest warty uwagi?

Trust za 99,- np. w MM. Za tę cenę jest super.
http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=14035
Kupiłem i literalnie uratował mi życie, jak spadłem ze schodów.
Zamortyzował upadek na plecy, laptop w środku przeżył, ja też.
Mieści się w nim bez problemu HP xe4100 i wiele innych rzeczy.

--
Pozdrawiam
Michał -- Tarnowskie Góry