Re: Jaki sata 200-250?

Autor: Artur Jabłoński <ajabl_at_poczta.interia.pl>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 16:38:04 MET

> O ile dobrze zrozumialem to ta plyta obsluguje sata-1. Czy moge do niej
> zamontowac dysk sata-2? Czy kable ktore dostalem do plyty beda pasowaly?

ciach

Dysk SATA 2 możesz zainstalować bez problemu używajšc kabli SATA-1 ale
niektóre dyski SATA 2 sprawiajš problemy na starszych płytach (słyszałem o
problemach z Seagate) System możesz zainstalować na nowym dysku (napwno jest
szybszy od starego) Podczas instalacji Windowsa w niektórych przypadkach
musisz zainstalować dodatkowe sterowniki SATA zawarte zwykle na płycie
dołšczonej do MB (sprawdŸ w instrukcji obsługi) Sam używam od kilku dni WD
250JS na płycie Gigabyte K8NS (SATA1) i nie mam problemów