Re: Wymiary płyty głównej

Autor: Gathor <nospam_at_wp.pl>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 16:21:33 MET

> Moja płyta główna, którą teraz mam ma wymiary
> 24 x 30cm. Nowa płyta, którą chcę kupić ma wymiary 30.5 x 21cm. Czy to
> znaczy, że płyta nie będzie pasować czy to nie ma znaczenia?
Nie będzie pasować do czego??
Jezeli chodzi o obudowe to bedzie pasowac jesli masz dośc dużą (ale rozmiary
nowej nie róznia sie wiele od starej to jezeli stara płyta była w obudowie
to z nowa nie powinno byc problemów)
Jeżeli chodzi o rozstaw otworów, kołków itp... to pasowac bedzie ponieważ
to jest standard.
Jezeli chodzi o tylny panel to pasowac bedzie bo dostaniesz nowa maskownice
z płyta głowną.
Pozdrawiam