Gubienie partycji - poprawka

Autor: knapT <knap5_at_priv7.onet.pl>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 15:36:58 MET

Witam wszystkich grupowiczów.

Być może ktoś z Was udzieli mi porady jak uporać się z pewnym problemem.

Mój dysk WD Caviar 160 GM 7000 rpm, 8 MB Cashe gubi partycje.
Pierwotnie gubił ostatnią partycję przy końcu dysku. Lecz ostatnio przeszedł
sam siebie.
Zgubił wszystkie dyski logiczne na partycji rozszerzonej.
struktura dysku jest taka:

rozszerzona
+---------------------------------------------------------------------------
| swap | |
partycje

Mam komputer z 2002 r. o nast. parametrach:

MSI KT3 ULTRA 333 na chipsecie VIA. AMD Athlon XP 1467 MHz.

O ile wiem, ktoś już pisał o identycznym problemie, identycznym dysku i
takiej samej płycie głównej.

Proszę o szybką odpowiedź!.