Re: Zrobili mnie w bambuko?

Autor: Shooter <shooter_at_bezspamu.op.pl>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 15:10:02 MET

Piotr "Charvel" Majka napisal :

> Który sobie możesz używać na starych dyskach, a nie na nowych. Nie
> wprowadzaj ludzi w błąd. Elektronika nowych dysków sama zajmuje się
> bad sectorami (vide smart: Reallocated Secotor Count i Reallocated
> Event Count)

W przypadku mojego Seagata 80 GB elektronika sobie nie poradzila, chociaz to mogly
byc softwareowe badsektory wynikajace z bledow systemu plikow - HDD regenerator
twierdzil ze je naprawil. Tak czy inaczej duzo szybciej takie zabawy robic jest przy
pomocy MHDD i jego bym polecal do testow.

--
Shooter