drukarka- problem z tuszem

Autor: Paweł <pawelpolska3_at_interia.pl>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 08:58:34 MET

Witam. Taka ciekawostka przyrodnicza. Kupiłem nowy oryginalny czarny tusz HP
nr 15 do dj 3820, zainstalowałem, dokonałem kalibracji, tusz normalnie
drukuje, ale komputer nieustannie przy drukowaniu (bo drukuje normalnie) nie
pokazuje tuszu czarnego (tylko kolorowy, który kupiłem razem z czarnym i
wszystko z nim ok) i daje komunikat, że jest problem z tym czarnym tuszem i
należy go bezwzględnie wymienić. Szkoda mi wymieniać tusz, kóry normalnie
drukuje. Czy mogę po prostu ignorować ten komunikat, czy rzeczywiście oddać
ten tusz? Szczerze, to nie chce mi się go oddawać, bo może to coś tą
drukarką nie tak. Proszę o jakieś rady.
Pozdrawiam