Acer TravelMate 4102WLMi

Autor: mate <mate_at_WYTNIJ.op.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 23:21:26 MET

cześć!

        mam mały, w zasadzie drobny problem z moim Acerem. pytam się Was
dlatego, że już ze dwa razy wypełniałem zgłoszenie do serwisu i ani razu
nie odpisali.

        do niedawna na ekranie wyświetlały mi się takie ekstra zielone
paseczki, gdy zwiększałem lub zmniejszałem głośność za pomocą klawiszy
Fn + strzałki góra/dół. Regulacja głośności nadal działa, ale niestety
paseczki się już nie wyświetlają. Tak samo jak i inne informacje jakie
pojawiały się w ten sam sposób (na zielono, typu wyłączenie WLANu i inne).

        czy coś przestawiłem, coś się zepsuło? pomocy. :)

--
mate /  gg: 1643 / jabber id: pudens//chrome.pl