Re: Sempron 2200+ BOX

Autor: <<>> Gozdek <<>> <gozdek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 20:35:18 MET

Użytkownik "Jacek" <deminek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dtdb1g$3gh$1@news.onet.pl...
> Witam.
> Jakie powinny byc obroty wentylatora na Sempronie 2200+?
> Obecnie Everest pokazuje mi 4116 obrotow a temperatura procka jest 46
> stopni.
> Przy obciazeniu procka na 100% przez kilka godzin temperatura podnosi sie
> do 51 stopni.
> Procesor na Socket A.
> Moze tak byc?

Może. U kumpla wprawdze Athlon XP 2400+ w stresie ma 60 stopni i chodzi bez
zarzutu a Sempron jest na tym samym jadrze czyli tyle stopni nie powinno mu
zaszkodzic. Ja mam jak narazie oryginalny BOXowy cooler na procku Sempron
2200+ i temperatura wynosi 33 stopnie (mam sciagnieta obudowe) a w stresie
do 47 stopni. A kreci sie 3000 obr/min.

Pozdro

--
--------