Re: Maszyna do pracy i do zabawy

Autor: Szo <biczass_at_interia.pel>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 20:24:33 MET

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości

> Moja propozycja:

<ciach>

ja bym ewentualnie zmodyfikowal takowe rzeczy jak:

* obudowa.. ;) imho straszna kaszana.. do takeigo sprzetu jakas przewiewna
i spora obudowe np chieftec z serii dragon.. teraz jej niewidze np w arest
czy proline ale kupilem taka bez zasilacza za 199zl - warto przejrzec
allegro

* na myszce bym zaoszczedzil.. kupilbym jakiegos a4techa na optyce (mam i
logitecha i a4tech - rooznica w cenie ok 100 zl a rooznica w dzialaniu
raczej zadna chyba ze ktos nalezy do klanu CS'a i musi miec ruleza na ice
mat'cie...

* windows 2000? mial byc xp prof...
wiec albo taki MS Windows XP Proffesional 64bit ENG OEM za 535zl albo MS
Windows XP Pro PL OEM za 539zl (proline.. w arest 549zl)

* oszczedzilbym roowniez na karcie dzwiekowej.. do glosnikoow typu creative
za ~500-1000zl IMHO nie warto czegos takiego.. jakbys mial "odbiorniki" a'la
Hi-Fi to ew mozna sie o taka muze pokusic..
wiec proponuje Audigy 4 OEM 199zl albo Sound Blaster Audigy 2 ZS OEM za
269zl

tak wiec do przodu ~210zl na dzwieku, ~100zl na myszy i ze 100zl w plecy na
obudowie wiec wychodzi na plus a skoro nie widac rooznicy to po co
przeplacac ;)

a co do reszty to sie zgadzam ;) nie wiem czy az takiej grafy potrzebujesz
ale co tam ;) zasilacz i dvd-rw jak najbardziej w porzadku..

--
pozdr
Szo