Re: Polaczenie kompow po USB2

Autor: Johnny <moja_ocena_at_gazeta.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 19:41:14 MET

Dnia Tue, 21 Feb 2006 13:19:14 +0100, astro napisał(a):

> Uzytkownik MPiotrek <pm@xnet.one23.pl> napisal w wiadomosci
>
> Gdyby Johnny koniecznie potrzebowal sprzet na USB - za 20-kilka zl mozna
> kupic zewnetrzna sieciowke na USB.

Z tymi sieciowkami nie jest tak wesolo dla mnie. Generalnie mam laptopa i
mam w nim sieciowke, ale nie jest to idealne rozwiazanie w przypadku
koniecznosci podlaczania sie do roznych komputerow, ktore de facto nie
zawsze sieciowki maja. Stad pomysl by zrobic to po usb, metoda o tyle
uniwersalna, ze usb ma kazdy komp (chocby tylko 1.1 ale jest).
Ciekawi mnie czy ktos uzywal tego w praktyce i moze cos na ten temat
napisac.

pzdr i dzieki wszystkim za odzew

Johnny