Re: Problem z monitorem i myszka

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 17:45:35 MET

> Też tak mam, monitor jak w SIGu. Można zatem uznać, że to typowe :-) Po
> prostu Windows przy wyłączonym monitorze nie ma jak go wykryć...
> U mnie dodatkowo odświeżanie przestawia się na 60 Hz.

Nie jestem pewien czy dobrze pamiętam, ale taki sam objaw miałem na
Windowsie XP bez SP1, a po zainstalowaniu SP1 już chyba wszystko było w
porządku (inny monitor niż podany przez autora wątku), ale to było dawno
i nie mam pewności. W każdym bądź razie pozbyłem się tego wraz ze zmianą
systemu.

> To jakiś bug płyty - tak nie powinno być.

U mnie taki objaw jest, gdy przez pomyłkę podłączę do karty muzycznej
włączony wzmacniacz - blokuje się myszka, klawiatura i USB - i czasem
przy jakimś resecie. :)
Raczej wina płyty, bo na starej płycie objawy były inne (moja płyta
aktualna to jakiś Ashrock KT333).