Re: GF6600

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 17:05:45 MET

DeJotPe napisał(a):

> A gry chodzą normalnie?
> Bo podczas pracy w 2d procesor zwalnia, zeby się nie grzał.

No ale nie do 9,9MHz przeciez :)
Ja mam co prawda wersje GT Geforce'a 6600 ale moge potwierdzic ze w 2D
procek jest taktowany wolniej (u mnie 300MHz) natomiast w 3D
automatycznie wskakuje na szybsze taktowanie (u mnie 500MHz). U kolegi
albo szwankuje odczyt MHz z GPU albo faktycznie procek sie przegrzal i
lipa. IMHO miarodajnym testem bedzie tutaj odpalenie jakiejs gierki 3D
(w miare nowej) i obczajenie co sie bedzie dzialo - jak wszystko wporzo
tzn, ze nie ma co plakac nad rozlanym mlekiem ;) Poprostu bedzie sie
mogl pochwalic kumplom ze ma GPU taktowanego niecale 10MHz a gry mu
chodza jak burza ;) :)

Pzdr, OMSON