Re: 6200A czy 6600LE

Autor: NOKGAMER <nokgamer_nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 16:36:40 MET

Użytkownik "botanix" <botanix@master.pl> napisał w wiadomości
news:dtdf37$bhs$1@ns.master.pl...

> Człowieku nie masz pojęcia o czym piszesz.A przed zakupem lepiej się
> zastanów, gdyż to właśnie 6200 z "A" nie dają się odblokować, w
> przeciwieństwie do zwykłych 6200, których cena jest jednak na tyle duża,
że
> warto te kilkadziesiąt zł dołożyć do 6600.
> Pozdrawiam
> Botanix

Kolega zrobił za moją namową, ja kupiłem jednak kartę innego producenta, ale
przy takim poziomie chamstwa, nie wiem czy warto się dzielić
doświadczeniami. Swoją drogą, to tylko jedną kartę bez A widziałem w ofercie
i jej cena jest dostatecznie duża, by ostudziś chęć takiej zabawy. Ale może
się mylę i są inne tanie no name, nie wiem i nie szukam ich. Kończąc, w
nazwie i na naklejce było A po numerze (żeby było jasne), RivaTuner chyba
tego już nie pokazywał i procedura wyszła, więc trzeba karty sprawdzać
biorąc na warsztat, a warto. Niestety... :-(

Dlatego, chyba warto pytać i dzielić się tu doświadczeniami, a nie chamstwem
i zarozumiałością. Ale dobrze że zwróciłeś uwagę, iż z A nie da rady. Ja
byłem nieścisły, choć takie nazwy funkcjonują nawet gdy jest A i nigdy nie
wiadomo. Ale szukajcie...