Re: Jak wylutować bios.

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 16:18:26 MET

> srututu pierdupierdu a gosciowi nie pomogliscie, urzadzacie sobie
> pogduszki towarzyskie i generujecie smietnik, nie dziwne ze pozniej
> nie mozna nic konkretnego "zagooglowac" ...

A co mam? Dac mu gwarancje, ze nie odklei sobie sciezek od laminatu?
Czy moze obiecac ze nie przegrzeje scalaka?

Ze juz nie wspomne o tym, ze jak "googlujecie" za lutowaniem 'PLC'
to faktycznie troche moze wam zajac... :/

A odpowiedz brzmi: tak, wystarczy. Tylko, ze bedzie to trudniejsze,
niz przy uzyciu np. stacji lutowniczej na gorace powietrze.

Polecam www.elektroda.pl.

Pozdrawiam,
Vituniu.