Philips 107

Autor: Meszuge <VeryBigMeszuge_at_inetia.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 15:43:08 MET

Monitor Philips 107T5. Od dwu dni kilka centymetrów od góry i kilka od dołu
ekranu mrugają poziome cienkie paski. Widać je na dużych jasnych
powierzchniach. Na ciemnych lub na wielokolorowych wzorach nie.
Zmianę sterownika wypróbowałem.
Inny system operacyjny próbowałem.
Wyjąć i jeszcze raz wsadzić kartę graficzną próbowałem.
Eksperymenty z częstotliwością odświeżania przeprowadziłem.

Ma ktoś jakiś pomysł?

--
Pozdrawiam serdecznie - Meszuge
(Uwaga! Jeśli chcesz do mnie napisać, usuń z adresu "VeryBig")