Jeszcze raz problem z płytą ASUS'a

Autor: dzordz <dzordz_at_op.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 15:10:39 MET

Kupiłem płytę ASUS P5P800-MX 865GV s775 i do tego procesor Celeron D 331
2,66Ghz /256c/533/ EM64T

Problem jest taki że na początku przed załadowaniem systemu operacyjnego
wyskakuje taki błąd: Intel Cpu uCode loading error
Dopiero po naciśnięciu F1 system zaczyna się ładować. Przy pierwszym
uruchomieniu komputera i po wyskoczeniu tego błędu wogóle system się zwiesił
teraz się nie zawiesza ale zatrzymuje się i za każdym razem trzeba wciskać
F1

Niektórzy podpowiadali aby zmienić BIOS ale sprawdzałem jest najnowszy nie
ma nigdzie nowszego nawet Windows - Asus Update mówi że nie ma nic nowszego

Co robic płyta na reklamację???