Re: duzo was tu

Autor: <cyberkid_at_chello.pI>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 14:46:44 MET

Dnia Tue, 21 Feb 2006 13:20:05 +0100, qwerty napisał(a):

>A chcesz miec sprawe sadowa za spamowanie ?

Zapisów Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną nie stosuje się
do usenetu. Spamowanie zgłosiłem administratorom ADE oraz do abuse'a
onetu, z którego to serwerów został spam wysłany. Od administratorów
ADE dostałem bardzo szybko odpowiedź z informacją o podjęciu przez
nich stosownych kroków zmierzających do ukrócenia procederu spamowania
przez naszego milusińskiego, a jak znam onet, to wiem, że oni też nie
przejdą nad tym faktem do porządku dziennego.

Przepraszam wszystkich czytających za offtopiczność postu.

--
Pozdrawiam, C. [cyberkid(_a_)chello.pl@spamerom.dziekujemy.pl]
Maszyna do pisania generacji V/V: Soltek SL-75KAV | AMD XP 2000+ | 768MB RAM