Recovery Card i płyta SL-75FRN2-RL

Autor: Szymon <elektryk_at_pai.net.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 11:15:58 MET

Witam
Kupiłem na allegro tą karte i mam problem z jej uruchomieniem. Mam
podłączony dysk SATA i nagrywarke IDE poza tymi urządzeniami nie mam innych
napędów w kompie oprócz FDD. sytuacja jest taka że jak włożę tą karte do
slotu PCI to komp nie chce się uruchomić z dysku do tego bios rozpoznaje
karte ale nie przydziela jej IRQ mam też karte sieciową RTL ta na płycie
jest wyłączona bo jest uszkodzona. Normalnie bez karty pokazuje sie bios
kontrolera raid a z nią juz nie.
Czy ta karta jest uszkodzona czy moja płyta nie bedzie z nią pracowała?
Pozdrawiam