Re: LCD versus CRT

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 04:21:41 MET

PAndy napisał(a):

> Zalezy od oczu - mnie np LCD mecza a wlascwie to draznia - CRT nie...

Ja pozostalem przy CRT 17" w pracy (mam NEC FE750+) poniewaz te LCD 17"
ktore przyszly (ACER, ACTINA) IMHO mialy o dupe potluc obraz - totalnie
inny niz na monitorze CRT do czego nie moglem sie przyzwyczaic. Jedynie
LCD Belinea ktore pojawily sie w pracy jako kolejne - moge powiedziec ze
dalyby rade jesli chodzi o obraz - najbardziej zblizony do CRT. Niestety
nie pamietam na chwile obecna oznaczen wymienionych monitorow LCD
(sprawdze jak bede w pracy). Testy naoczne ofkors. ;)

Pzdr, OMSON