Re: LCD versus CRT

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 22:32:28 MET

Uzytkownik "Deltak" <deltak@o2.pl> napisal w wiadomosci
news:dtcmom$fe1$1@julia.coi.pw.edu.pl...
> Tak sie zastanawiam czy jest sens zylowac sie na LCD.
> Zastanawiam sie pomiedzy 17'' monitorami uzywanymi. CRT okolo 300zl, LCD
> okolo 700zl.
> Monitor glownie bedzie uzywany do pracy z dokumentami. Open Office i inne
> biale srodowiska. Zero gier, sporadycznie film.
> Czy komfort pracy dla oczu jest rzeczywiscie na tyle duzo wiekszy zeby
> doplacic 400zl?

A w/g mnie nie.
Nie pasi mi LCD i tyla. Wyzylowalem 1600 na NEC'a 1770NX i w/g mnie to..
jescsze nie to.

Siedze wiec dalej na moim zajefajnym NEC'u FE700 od 6 lat i nic innego nie
chce.
Ostatnio poprawialem pare zimnych lutów, ale nie tak latwo sie ode mnie
odczepi :-)
Nie zamienie na razie na zadnego LCD ani innego CRT.

Najlepiej mi pasuje jego obraz - nie meczy mnie.

Pozdro.

--
Henry(k)
Odpowiadajac na majla usun cyfre z adresu.