Temperatura P IV

Autor: Grz3chu <grz3chu_at_NOSPAMirc.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 21:44:35 MET

Witam,

Ile powinna wynosić temperatura procesora Pentium IV 630 3 GHz ? Problem
w tym ze w normalnej pracy procek ma 35 stopni i 1500 obrotów a w
stresie dostaje 40-43 stopnie i 2500 tysiaca obrotów wentylatora.
Zasilacz jest ledwo słyszalny ale za to robi ostre grzanie na procek.
Kupiłem jakis wentylaatorek 80 mm na tył obudowy, ale strasznie swiszczy
więc planuje wyciac dziure i zalozyc grilla, po co ? zeby nie obnizać
temperatury a zmniejszyć obroty na procku bo przy 2500 tysiacach obrotow
zaczyna denerwować ;) Czy ten wentyl 80 coś da ? Bo nie wiem czy ciąć
dziure bo troche z tym roboty.

Pozdrawiam,