Re: Nowe forum informatyczne.

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 21:24:40 MET

fiman1@NOSPAM.gazeta.pl napisał(a):
> A ja zajrzę z przyjemnościa. A ty to jestyś kolejnym młodym człowiekiem, co
> jak się jeszcze trochę podstarzeje to nie będzie miał nijakiej tolerancji dla
> młodych i konkurencji. Żałosne i smutne.

Okropnie się przejąłem ;) A zaglądaj, czy ja Ci zabraniam?
Jak Ci się znudzi to jest jeszcze bardzo dużo podobnych for, będziesz
miał co robić. Poza tym jaka to konkurencja? Nie płacą mi za pisanie
tutaj (między innymi, nawiasy mówiąc), więc nie rozumiem.
Wspominasz jeszcze o tolerancji - znaczy to, że mam tolerować SPAM?
Podasz jakiś powód? W FAQ grupy jest wyraźnie napisane co jest mile
widziane a co nie.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl