Odnośnie modernizacji komputera

Autor: Kiai <kiai[at>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 19:50:46 MET

Witam,
W najbliższym czasie chciałbym 'lekko';-) zmodernizować komputer.
Athlon XP 2000+
MSI KT 333 Ultra
TwinMos PC-266 DDRAM 512 CL 2,5
FIC Radeon 9700 Pro

Rozważałem dodanie drugiej kości ramu i tutaj pytanie:
czy lepiej dołożyć kość o identycznych parametrach (jest pewność, że będą
pracowały w dualu), czy może kupić PC-333 512 MB CL 2,5 (chociaż przy tej
opcji nie będzie zysku z jej parametrów - pytam gdyż ceny obecnie kształtują
się na podobnych poziomach).

Warto jeszcze 'inwestować' w upgrade mojego sprzętu:) czy lepiej zarzucić
ten pomysł? Wyszedłem z założenia, że i tak w perspektywie 1,5 roku, jeżeli
będę chciał gruntownie coś zmienić, to lepiej złożyć nowy komputer?

Pozdrawiam
Kiai