Re: nagrywanie p³yt audio cd

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 18:19:17 MET

"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in
message news:dtcocd$rq7$1@flis.man.torun.pl...

> "PAndy" dtcgn7$qf2$1@news.dialog.net.pl

> Cholera... Oops... Przepraszam... Ponios³o mnie...
> No, ale jak tak mo¿na?! Oszukali mnie!! Ja tym EAC
> tyle p³yt skopiowa³em, a tu okazuje siê, ¿e to awykonalne!!!
>
> Oszustwo!!!

ale spokojnie i bez tej zryzliwej ironii ;) , mowie ze glownym zadaniem EAC
jest zrippowanie plyty CDDA - to ze moze potem ponownie zrobic CDDA to juz
funkcjonalnosc dodatkowa - zreszta wymga do tego cdrdao.

> Koryguj±ce? :) Wycinam trzaski? :)

Chcesz powiedziec ze kopiujesz plyty z trzaskami? korygujesz?

> A do nagrywania siê nie nadaje Twoim zdaniem?

dolozone do EAC cdrdao, czy klasyczne nero - ja przygotowuje obraz pod
foobarem dzieki temu mam zachowana pelna strukture wlacznie z danymi ISRC i
czasami trwania - przy tym moge oczywiscie jesli potrzebuje skorzystac z DSP
foobara (to gdy nagrywam ze stratnych formatow - tyle ze swoje plytki
zazwyaczja zgrywam do img kompresowanego monkey audio wiec nie ma potrzeby
uzycia DSP)