Re: Jaka optymalna wielkość RAM ?

Autor: Piobart <piobartWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 16:57:01 MET

Witam,
Podłącze się do pytania o ilość ramu, ja korzystam z wszystkich funkcji tunera
TV Winfast 2000XP Expert takich jak np. nagrywanie w MPEG2 w dużej
rozdzielczości. Przy nagrywaniu długich filmów (pow 1h) zaczyna przesuwać się
głos względem obrazu. Lubię też pograć sobie w GTA SA i Mafię, choć obie gry się
tną (zapewne przez moją kartę graficzną).
Ile ramu powinienem mieć?

Moj komp to:
- Celeron 335D Prescot (2,8Gzh)
- Płyta główna gigabyte 8S648FX-L
- 256 MB DDR-400 NONAME CL2,5
- Ati Radeon 9000 64MB DDR 64bit.
- karta dźwiękowa Realtek i LAN na płycie
- Dysk WD-Caviar SE 80GB 8mb cache
- odtwarzacz DVD Toshiba 16x48
- CD-RW LG 40x12x40
- Zasilacz Modecom 2.0ATX 350W