Re: komp i laptop przez firewire - problemik

Autor: gummi_cezar <gummi_cezar_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 15:02:41 MET

FOX29 napisał(a):

> w 1 ustawic np adres ip 192.168.0.1, a w drugim 192.168.0.2 i włączyć
> udostepnianie plików - po czym udostępnic konkretne zbiory.
>
> FOX29
Akurat, nie zadziała - już to przerabiałem.

Chodzi o to, że obsługa sieci poprzez FireWire jest zupełnie inaczej
zaimplementowana w Win2000 w odróżnieniu do WinXP.

Kiedy w Win2000 podłącza się drugi komputer na FW, winda prosi o
sterownik-plik nic1394.sys ( chyba tak to sie nazywa ). Problem w tym,
że takiego pliku NIE MA !!!
Microsoft go nie udostępnia dla systemów Win2K.

W WinXP sterowniki do obsługi karty sieciowej instalują się po
zainstalowaniu fizycznym kontrolera czyli przed podłączeniem fizycznie
jakiegoś urządzenia do portu i tu nie ma żadnego problemu ze sterownikami.

Jedynym rozwiązaniem na Win2K, jakie znalazłem to Unibrain FireNet Adapter.
Sterownik, który niestety w wersji darmowej działa tylko przez 30 minut
od włączenia kompa.
I tym to sposobem dochodzimy do wniosku, że jest to temat nie na tą
grupę ;-)))))

Gummis