komp i laptop przez firewire - problemik

Autor: ***KrzysW*** <krzysztofw7_at_op.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 14:10:12 MET

Tym razem chodzi mi o połączenie ze sobą komputera stacjonarnego z laptopem
poprzez firewire. Zakupiłem kartę firewire i zamontowalem ją w stacjonarnym
kompie. Karta ta ma m.in. 2 zewnętrzne porty 6 pinowe. Do tego wejscia
podpinam kabelek 6 pin, a drugi koniec do portu IEEE1394 w laptopie (4 pin).
Jak to dalej skonfigurować abym mógł ciągnac pliki z jednego na drugi ? W
stacjonarnym jest XP a w laptopie W2KPro.
Gdy probuję w laptopie dodać nowe połączenie i wybieram połączenie
bespośrednie 2 komputerów to mam do wyboru tylko poprzez com1,com2, lpt i
chyba iRde.
Proszę o łopatologiczne wytłumaczenie co i jak na każdym z tych kompów
ustawić.

pozdrawiam
K.