laptop i odswiezanie

Autor: ***KrzysW*** <krzysztofw7_at_op.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 14:00:24 MET

Witam
Odpowiedzcie i nie bijcie na lamerskie być moze pytanie. Mam notebooka Dell
C840 z karta graficzną GeForce 4 440 Go. Matryca w tym laptopie jest UXGA i
umożliwia rozdzielczość 1600x1200.
 Ostatnio musiałem przeinstalować system i formatowac dysk. Po tym wszystkim
instalowałem sterowniki i po zainstalowaniu sterownika od karty graficznej
widzę w liscie dostępnych trybow maksymalne odświeżanie 60Hz, obojetnie czy
wybiorę 1600x1200 czy zjadę nizej nawet na 800x600, jest tylko 60Hz.
Prawdę mówiąc , głupio się przyznać, ale nie pamiętam jak było przedtem
przed reinstalacją. Czy matryce lcd w laptopach mogą wogóle mieć różne
częstorliwosci odświeżania ?
Kombinowalem już z innymi nowszymi sterownikami i albo nie chodzą albo nic
nie zmieniają po prostu. Obecnie zostawiłem wersję 42.58 bo ta chociaż ma
opcję klonowania, która sie przydaje do TV.
A więc czy można coś polepszyć z tym odświerzanie czy musi zostać 60Hz i
pewnie tak miałem przedtem ?

pozdrawiam
k.