Re: Firewire - gubienie klatek - jaki element jest waskim gardle

Autor: Marcin <mwlodarc_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 13:51:59 MET

> Strzal: PCI latency (ustawienie w biosie, jesli nie to moze jakis
> patch/driver jest na stronach producenta chipsetu, ZTCP do Via jest, sa
> tez jakies narzedzia 3rd party) - sprobowal bym zmniejszyc.

Na dysku z Pinnacle byl nawet jakis programik do "usprawnienia" pci, ale nic
niestety nie pomogl...

A to PCI latency strasznie mnie nurtuje... Instalowalem kiedys jakis PCI
Latency Patch, bo buczaly mi glosniki (sound blaster live na PCI) jak chodzil
dysk twardy...

Co zrobic, bo coraz bardziej wkurzaja mnie problemy z tym PCI latency...