Re: Media Center PC - ile pamieci na grafike.

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 13:28:54 MET

Dnia Mon, 20 Feb 2006 12:22:46 +0000 (UTC), Marcin napisał(a):

> Ok! Dzieki! A gdybym jednak od czasu do czasu zechcial w cos zagrac (choc
> jestem swiadomy ograniczen tej karty) to ile warto jej przypisac maksymalnie?
> Pewnie te 128MB to duzo za duzo jak na X200?

Skoro masz 1 GB RAMu, to ja bym radził ustawić jednak to 128 MB. 64 też
raczej ujdzie, ale musiałbyś to potestować w grach. Twoja karta to ATI -
ściągnij sobie ATI Tray Tools, program ma możliwość wyświetlania na
ekranie podczas gry zajętości pamięci graficznej (tej na karcie i
"aperture size".

> Jakie (i gdzie) znaczenie ma AGP aperture size?

Jest to ogólnie mówiąc pamięć komputera przeznaczona na tekstury. Radzę
ustawić 256 MB (2x więcej niż pamięci na karcie), nie należy też
przekraczać połowy RAMu komputera. Pamięć ta nie jest "sztywno"
zajmowana, tylko dynamicznie w zależności od potrzeb gry.

--
| MadMan | MSI KT6-Delta +Duron@AthlonXP 1,6@2,2 GHz FSB200 +1 GB |
| Samsung SyncMaster 755DF +Pentagram Freezone QC-92CU +HP LJ 5   |