Re: problem z utworzeniem partycji

Autor: wookier <wookier_at_vp.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 10:30:26 MET

Hotmaster napisał(a):

> Nie wiem co Wy chcecie od tego softu, używam go od dobrych 4 lat i nigdy
> nie zdarzyło mi się żeby coś poszło nie tak... Może mam farta ale mimo
> wszystko nie zamierzam z niego rezygnować (wersja 8.0)
Co ja chcę od tej aplikacji ? :)
Rozwaliła mi system przy zmianie partycji, a dokładniej przy końcu
operacji zmiany rozmiaru partycji wywaliła błąd i po restarcie jednej
partycji nie było :) rewelacja !!!

Tak jak napisałem często wywala błędy których poprostu nie ma.

Są dużo lepsze programy do zabawy z partycjami i dużo bezpieczniejsze.

pzdr