problem z utworzeniem partycji

Autor: Stach <szustkaszWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 05:45:19 MET

witam po raz drugi,
moj kolejny problem polega na utworzeniu partycji na dysku, ktory -
prawdopodobnie - ma bad sectory. dysk ma pojemnosc 30gb. nie da sie na nim
utworzyc 1 partycji, poniewaz wyskakuje (w partition magic) blad.. nie pamietam
jakiej tresci (teraz nie mam dostepu do tego komputera), ale na pewno bylo tam
cos o bad sectorach.
udalo mi sie utworzyc 2 pratycje fat32 (15 i 10 gb), tak jakby "od konca"
dysku. czyli poczatkowe 5 gb jest "unallocated". z tym ze nie da sie na tej
czesci utworzyc partycji.. za kazdym razem pojawia sie ten sam blad.
czy to faktycznie jest spowodowane bad sectorami? czy nie da sie tego w jakis
sposob ominac? to znaczy utworzyc partycji nawet z bad sectorami?
a moze znacie jakis sposob, aby po prostu utworzyc na tym dysku 2 lub 3
partycje z ominieciem tego bledu?

dzieki z gory za pomoc,
Stach