Re: PLEXTOR PX-750A czy PX-755B ??

Autor: Olek_ <olek-2020_at_gazeta.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 00:05:55 MET

Czajson napisał(a):
> Użytkownik "Olek_" <olek-2020@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A dla Plextora robi 2 razy tańsze BenQ :) Nawet Plextools działa na BenQ.

co robi 2 razy tanszy?? bo niezabardzo Twoj jezyk rozumiem?

to ze ktos cos podobnego robi, nie znaczy ze takie samo ;-)
pozatym nieraz bywalo ze ktos puszczal bujdy ze pod tandetna marka jest
firmowy sprzet (produkt)

slyszalem pogloski ze ktorys z modeli plextora byl podobny, ale nie
kazdy, dlatego zadalem tu to pytanie, zalezy mi na jak najlepszyej
nagrywarce i jestem sklonny dolozyc 150-200zl aby miec dobry sprzet a
nie litona, LG, samsungi czy inne a-open'y

Olek