Re: Aristo Smart 400S P-M 740

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 23:25:41 MET

arek wrote:
> Czy jest cichy,czy monitor ma duze katy widocznosci.
> Jak jest z jakoscia.A jak sie sprawuje karta graficzna Intel Graphics
> Accelerator 900 czy da sie na niej grac w gry,ile wyciaga w 3dmarku?Jak z
> szybkoscia tej karty graficznej czy jest szybsza od nvidia geforce 5350.
> zastanawiam sie nad tym laptopem glownie do pracy biurowej czasami sobie
> moge pograc w jakies gry strategiczne.

Kumpel ma dokładnie takiego samego jak podałeś (tyle, że dołożone do 1GB
RAM) i maszynka jest całkiem przyjemna. Nie jest głośna, wiatrak włącza
się tylko w przypadku mocnego obciążenia procka, matryca jest bardzo
dobra, zwłaszcza kąty widzenia (Glare dużo daje), można spokojnie
oglądać filmy w kilka osób. Na bateryjach około 4 godzin, czyli tyle ile
deklaruje Aristo - z tego co widzę, oni z tym nigdy nie przeginają.

Odnośnie karty graficznej mogę już napisać na podstawie mojego notka, bo
też mam taką - nie robiłem testów 3D smarków, natomiast da się popykać w
mniej wymagające tytuły, a nawet dało radę grać w miarę swobodnie w NFS:
MW przy rozdziałce 800x600 i medium detalach :)

--