Re: Cichy i wydajny zasilacz - który?

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 23:14:59 MET

Benjamin napisał(a):
> Witam wszystkich
> Moje prośba dotyczy zasilacza. Na rynku jest ich trochę, są gorsze i
> lepsze, ciche i głośne. Mam już dosyć swojego głośnego Feel'a i noszę
> się z zamiarem zakupu dobrego (wydajnego i cichego) zasilacza w mocy ok.
> 400W. Czy ktoś mógłby wskazać mi takowe zasilacze? Cena jaką jestem
> zapłacić za sprzęt to 150-300 zł.

Rozważałbym:
Hiper HPU-4K580-MU-V2
http://angela.pl/index.php?action=TowarPokaz&id_towaru=1324

/i tutaj prośba do innych grupowiczów, co sądzicie o tym zasilaczu,
warty tej ceny?Bo kupiłbym za miesiąc lub dwa, jak uskładam kasę/

lub
Chieftec GPS-450AA-101A
http://angela.pl/index.php?action=TowarPokaz&id_towaru=1025

--