Re: Kabel fire wire

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 23:04:36 MET

"krajan1" <krajan1@tlen.pl> wrote in message
news:dtann8$heu$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam.
> Czy jest okreslona maksymalna długosc kabla fire wire łączącego np.
komputer
> z innym urządzeniem? W sprzedaży znalazłem kable 5m. Czy np.10 m kabel
> będzie wprowadzał duże zakłócenia lub zniekształcenia sygnału?

Nie szuaklem dokaldnei ale specyfikacja wspomina o 15ft czyli na nasze ok
4,5 - 5m - w sieci ludzie psiza ze bez klopotu pracuja na kablach 25ft czyli
ok 7,5m - jesli kabel bedzie dobrej jakosci to moze 10m bedzie dzialac
ale... to oczywiscie poza specyfikacja - musialbys uzyc naprawde bardzo
dobrego kabla albo jakiegos repeatera (o ile specyfikacja firewire dopuszcza
takie urzadzenia) a najlepiej obu